TIHC mimmit etsii uusia pelaajia

Laji on jääkiekko, joukkueen kotipaikka on Tornio ja pelattava sarja Pohjoinen Naisten liiga. Joukkueeseen kuuluu 23 jäsentä ja kalenterissa on 0 tulevaa treeniä tai peliä.

TIHC Mimmit- joukkueeseen mahtuu lisää pelaajia! Rohkeasti mukaan kokeilemaan vauhdikasta lajia. Alkuun pääsee ihan perusvarusteilla ( kypärä, kaulasuoja, luistimet) , joukkueella on lainata tarvittaessa lisää varusteita.
Joukkueemme koostuu ihan aloittelevista pelaajista kuin jo pitkään sarjoissa pelanneista pelaajista. Porukka on rentoa ja uudet otetaan mielellään mukaan harrastukseen Jäätreenit pyörivät pääsääntöisesti sunnuntaisin klo 17.50, joskus voi tulla muutoksia, mutta niistä tiedotetaan seuran kotisivuilla.
Tervetuloa mukaan!

Tervetuloa joukkueeseen. Näitä joukkuesivuja on viimeksi käytetty 3 kuukautta sitten. Lisätietoja joukkueen kotisivulta. Joukkueeseen liittyminen vaatii salasanan. Saat salasanan managerilta tai valmentajalta. Oletko pelaaja? Liity joukkueeseen!
  Lisää joukkueiden pelaajahakuja pelaajapörssissä.
TIHC mimmit: kokoonpano